Brandveiligheidsmanagement

Bel met Brafon: 088 - 008 83 45

Beheer van Brandveiligheidsmaatregelen

Beheer van Brandveiligheidsmaatregelen

Het beleid op gebied van brandveiligheid is reeds door u bepaald. Hiermee voorkomt u dat betrokken partijen zoals bijvoorbeeld brandweer, aannemers en installateurs hun eigen plan trekken. Toch moet dit beleidsplan tot uitvoering komen. Daarvoor kan Brafon Brandveiligheidsmanagement samen met u een beheerplan opstellen. 

In dit beheerplan legt u in grote lijnen de afspraken vast met uw gebruiker/verhuurder/huurder betreffende gebruik en onderhoud van het betreffende gebouw. U voorkomt op deze manier dat “het wiel opnieuw wordt uitgevonden”, omdat al is vastgelegd hoe u om moet gaan met verschillende Bouwkundige, Installatietechnische en Organisatorische maatregelen. Maar ook het beheer en onderhoud van uw brandmeldinstallatie is van belang. Meer informatie over het beheer en onderhoud van uw brandmeldinstallatie kunt u vinden in de kennisbank van ons zusterbedrijf Tesmo.
 

Aanpak opstellen beheerplan

Aan de hand van een interview met u, en een eventueel pilotonderzoek in uw gebouw, stelt Brafon een concept beheerplan op. Zodoende geeft Brafon op een persoonlijke manier advies. Met de persoonlijke bespreking worden de verschillende punten nagelopen en wordt er een besluit genomen. De rol van Brafon is om uw organisatie kundig en onafhankelijk te adviseren. Het is echter uw beheerplan, dus uw besluiten worden verwerkt in het beheerplan.
 

Maak gebruik van een logboek

Brafon werkt met een digitaal online logboek. Dit logboek is hét interactief digitaal beheersplan voor brandveiligheid. U bespaart tijd en geld door alle beheersmaatregelen die bij brandveiligheid aan bod komen geautomatiseerd te beheren. Het bijhouden van een papieren logboek wordt hiermee overbodig.

 

 

 

De informatie in het logboek is 24 uur per dag online inzichtelijk. Het is een overzichtelijk en eenvoudig te bedienen logboek (én archief) waarin u alleen een waarschuwing ontvangt wanneer de taken niet worden uitgevoerd. Geen bericht is goed bericht.
 

Voordelen van een online logboek

  • Kostenbesparing
  • Inzicht en controle op elk gewenst moment tot op detailniveau
  • Overzichtelijk:  aansturing van controle en onderhoud voor interne en externe partijen en personen, op drie niveaus: Hoofdkantoor, beheerder, uitvoerder
  • Administratieve lastenverlichting

     

Meer informatie? 

Wilt u meer informatie of wilt u een concrete offerte ontvangen met de mogelijkheden voor het beheren van brandveiligheidsmaatregelen? Neem voor meer informatie contact op met Iwan van Oijen.
Mail Iwan

Contact

Direct contact met Brafon

Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op

Wilt u direct contact met ons?

U kunt ons ook altijd bellen!

Bel met Brafon: 088 0088345

E-mail info@brafon.nl

Voor alle overige contactinformatie, klik hier.

Top